Ben de canım malesef kullanıyordum öğrenir öğrenmez bıraktım ama 2 haftadır bir de bana sor ataktan ziyade sıkıntı basması yerimden kalkmak istemiyorum hiçbir şey yapamıyorum sürekli ağlama krizleri çok şükür bugün daha iyiyim ama ben de yarın doktora gidicem sen de öyle yap biran önce daha önce doktorum 3 aydan sonra kullanılabilir demişti ama tabii sen kendi doktoruna danış bi