Ben 35 gün önce sezeryanla doğurdum bugün kontürole gittim kanamam devam ediyor azaz dedim ultrason muyanesi yaptı icersi temizz görünüyor ama kanamanın bitmesi lazımdı dedi büyük ihtimaliçte enfeksiyon vardır dedi antibiyotik verdi bunu bitir eğer kanama durmazsa tekrar gel dedi