Zeynep15 Kzzlar bugün hamile olduğumu öğrendim tam 4+0. Ama çok sancım var. Kasıklarım belim dizlerim çok ağrıyo. Sanki regl olacam. Korkuyorum kimyasal gebelik olur diye. Yaşayan varmı
Kediannesi1 Zeynep15 çok erken öğrenmişsiniz regl belirtileri ile hamilelik belirtileri aynıdır eğer ağrınız dayanılmayacak kadar değilse büyük ihtimal problem değil malesef doktora gitseniz kese görünmeyeceği için korkutur sizi kimyasal olup olmadığını öğrenmenin en iyi yolu da 2 günde bir kan vermek öyle takip edin yükseliş güzelse kimyasal değildir ama bu ağrılar dayanılabilir düzeyde olunca normal korkmayın stres yapmayın
[silindi] Zeynep merhaba 😊 ben de bugün öğrendim 3+6da çok heyecanlıyım ☺️ kasıklarda regl gibi ağrım var,kimyasal konusu beni de tedirgin ediyor kontrole kadar sabretmek zor olacak :)