Bende hamile kaldığımda antidepresan kullanıyordum hamileliğini öğrendiğin gün doktorunu arayabilirsin bana öğrenir öğrenmez bıraktırdı ve çok şükür arada gidiş gelişler ufaktan olmuyor değil ama hem uyku düzenim geri geldi hemde titremelerim geçti,şuanda 10+6 olduk.
Allah öyle güzel düzenini işletiyor ki hiç korkma her şey çok güzel olacak❤️