cigdem7006 Kızlar sancılarım başlamıstı acile gittik 40-45lerde cıkıyor sancım açıklıgım tam oluşmamış öyle dedi ve gönderdiler dogum başladı başlamadı bişey demediler böyle olan var mı
OziC cigdem7006 benim de sancılarım 40 50lerde hep 34 haftadayım ama ben bı sıkıntı olsa göndermezler. Sancınız artarsa tekrar gidin acile yada evde çekin öyle gidin açılma hemen oluyor
mirayandme cigdem7006 ben 28 haftalıklen sancım olduğu için hastaneye gitmiştim 40 lardaydı sancım doğum sancısı diyip hastaneye yatırmışlardı beni
eminebzkrtt cigdem7006 35’de yaşadım bunu kanamayla gittik hastaneye 60’ları gördü sancım 😅 yatış verdi serumla durdurdu sancıların artarsa gel dedi
Nurdixx 35+5 3 cm açılma var sancılar da benzer beni de yolladı ciğer geliştirici vuruldum başı aşşağıdaymış baya evde yat bi sıkıntı olursa gel dedi
Nurdixx cigdem7006 su ve kanama olmadığı içindir belki ben de bekliyorum umarım bebişte biraz daha bekler