LamiyaCetinkaya Elli98 ishal son haftalarda oluyor, benim de o haftalarda olmuştu ama hemen doğurmadım, endişelenmeyin 🙏
pnarusluu Elli98 3.trimester döneminde ishal normal canım 1 2 gün devam eder sonra normale döner bende 35 haftalığım ara ara ishal oluyorum Max 2 gün sürüyor. Uzun sürerse doktoruna danış
likesah Elli98 yediginiz bir seylerden ya da kullanilan vitaminlerden de olabilir. Tek basina dogum belirtisi degil ishal. Yoğun kasilma sanci bel kasik agrisi da eslik ediyorsa doktora gidin mutlaka.
pnarusluu Elli98 benimde öyle olıyor ama eğer için rahat değilse bi doktora git görün için rahat etsin