ozgekader Kevserehdhd ben 18 haftalıkken oldum öyle olmam gerektiğini söylediler 22 de detaylıya giricem 14 aralıkta
Elifttk Kevserehdhd aıle hekımındekı ebe ayrıntılı oldun mu diye sordu yok daha var dedim 20 hafta bıtsın ayrıntılı ol gel dedi günümü bekliyorum
Elifttk Kevserehdhd kaç doz vuruldunuz acaba bn ılk gebelıgımde 2 doz vurulmuşum bundada bır doz yeterli dedi daha fazla doz vurulmamız gerekiyormuş
tugbadurmaz34 Yazmelegi_ @ruveyda123 @teacher-mom21 önce tetanoz olmak şart mı peki sizce benim detaylım 21+1 de pazartesiye denk geliyor aile hekimi de 21. Hafta da gel dedi haliyle pazar kapalı salıya kalıyor detaylıdan 1 gün sonrasına yoksa önce ki cuma 20. Haftanın sonlarında gitsem mi
teacher-mom21 tugbadurmaz34 yok fark etmiyor ki öncesi sonrası bu aşı doğum anındaki aletler bize zarar vermesin diye… Ultrasonluk durumu yok
Haticerman Haftası geçmedikten sonra fark etmez detaylidan önce ya da sonra benimde 2. Dozum detaylidan sonraya denk geliyor