Gizemess İki akşamdır belim catlıyormuş gibi ağrıyor, karnım da daha sık sertleşiyor ama aman aman bir ağrı yok şuanlık sadece içerden çekilme hissi var karnımın kasıklarımın. Doğum başlangıç belirtisi mi acaba ?
Sedefkitir12- Gizemess ben ilk gebeliğim de bel ağrım vardı sanki adetmişim gibi kasıklarımda hiç yoktu mesela meğer dpgum ağrısıymış
Arslannesi Gizemess 38+4 bitecek birazdan bende de aynısı var ama hafif bi sızlanma şeklinde inşaALLAH doğum ağrısıdır sağlıkla dogururum 🥲🤲
Gizemess Sedefkitir12- bilemiyorum işte 2dk önce de karnım çok kötü sertleşip aşağı doğru baskı hissettim, umarım doğum başlıyordur artık
Kubrabaytekin Gizemess doğum başlangıcı bunlar. Ne zaman doğumunun olur bilemem ama açılma olduğu için bu ağrılar oluyormuş
Gizemess Arslannesi Kubrabaytekin ay inşallah öyledir sezeryan veya suni sancı çok istediğim bir durum değil 😕
Gizemess Arslannesi gerekirse hissedeyim ama çarşambadan önce doğurayım suni sancı veya sezeryan istemiyorum tabi yine her şeyin hayırlısı olsun da sağlıkla inşallah
Arslannesi Gizemess inşaALLAH canim benimde bugün gelmezse cuma günü suni verecek inşaALLAH gerek kalmaz ikimizede 🤲💐🤧
Gizemess Arslannesi senin daha varmış aslında neden bu kadar erken veriyor suniyi? Çatı muayenesi oldun mu? Ben dünden önce ikinci kere oldum baya zorladı beni
Nomender Gizemess çatı muayenesi cidden zor . Normal doğumda açıklığı sürekli kontrol ediyorlar bende ondan korkuyorum
Gizemess Nomender evet ilk olduğumda canım yanmadı aslında, ama ikinci de kastım kendimi çünkü canım yandı baya zorladı büyük ihtimalle doğumu tetiklemeye çalıştı