Ylzsvnk öyle deme ben de geçen ay değil ondan önceki ay böyle diyordum ama geçen ayda bütün belirtilerim vardı adetim 3 gün sürdü değişik renkler de bu ay her şeyi akışına bıraktım Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyor dur öyle düşünün sizden güzel haber alacağıma inanıyorum ben inşallah bu ay ikimizinde pozitif olur hamiş oluruz 🙏