Hilalaktscbk karaguzelirem_ Ben hamile olduğumu öğrenmeden önce kanım düştüğü için acil doktoru vermişti sonra hamile olduğumu öğrendim ilk 2-3 ay daha doktorum devam ettirdi sonra ferro zinc başladı 23.haftaya girdim halâ daha kabızlık baş belam 🥲
Hilalaktscbk karaguzelirem_ Kan ilaçlarının geneli yapıyor galiba benim doktorum değiştirdi ferro zinc başladı 3 aydır onu kullanıyorum ama kabızlık da değişen durum yok 🥲
Nesfur41 karaguzelirem_ Hepsi yapıyor kabız dışkının renginde değişiyor maalesef ben ilk yaptığımda kömür yedim sandım 😂😂😂
Hilalaktscbk karaguzelirem_ 23 haftadır bağırsaklarım nadiren görevlerini hatırlıyor 🥲 ben içemedim içim almadı bir türlü ama kefir rahatlatıyormuş doktorum tavsiye etmişti.
karaguzelirem_ Nesfur41 evet simsiyah oluyor ve afedersiniz ama aşırı derecede kötü kokulu da oluyor, doktor bol bol su içmemi sıvı beslenmemi söyledi ama nereye kadar 🤷🏻♀️
karaguzelirem_ Hilalaktscbk kefiri de ben içemiyorum ya bi türlü alışamadım meyveli olanlarında da çilekli ve orman meyveli olanını içebiliyorum bir tek 🤦🏻♀️
Hilalaktscbk karaguzelirem_ Ben de her çeşidini denedim asla içim almıyor. Probest kullanıyorum 2-3 günde bir rahatlatıyor 🥲