Sab16 dış gebelik sonrası 6 ay korundum, ne olur ne olmaz diye ama sağlıklı bi gebelik elde edemedim maalesef, bide tek tüplüyüm, bebeğim sol tüpüme yerleşmiş, çok geç farkedildi, iğne ile değerim düşmeyince laparoskopi yapıldı, zarar gören tüpüm alındı, daha sonra tek tüple 2 defa hamile kaldım onlarda kimyasal oldu