Asl_13 çok normal benim kızım da öyleydi. Ve inan ki biz şanslı kesimiz. Uyandırmak için soyun çıplak bırakın, altını açın ıslak mendille silin. Uyanmazsa komple soyundurun. Topuklarini sıkın canı yanacak kadar. Yüzünü ıslatın. Her bebek farklı uyandirmanin bı yolunu bulacaksınız deneyip. Babannem ne zaman bu bebeğin sesini duyucaz acaba diyordu ☺️ 4 buçuk yaşında şimdi sessizlik yok.