Merhaba kızlar 28+6 haftalık hamileyim iki gündür şiddetli şekilde gögüs kafesimin altıyla bir ağrı hissediyorum sanki biri etimi eziyor tarzı bir ağrı. İnternette ve ebeye sorduğumda bebek büyüdüğü için gögüs kafesine baskı yapıyormuş o yüzden olduğunu söylediler sizde bu durumu yaşayan oldu mu geçmesi için ne yapabilirim durulacak gibi değil ?