mervemurat16 Ankara-58 olur normaldir haftanız ilerledikçe daha artış olabilir.20.ci haftalarda bir kez olmuştu hapşururken 30+2 yim bugün iki kez oldu çocuk baskı yaptığı için bizde öksürük hapşırırken dahada baskı artıyor ve kaçırıyoruz
ozgetumer Ayy 🥹 Bende de hapşırırken 1-2 damla şeklinde oluyor. 22 haftalığım. Doğumdan sonra geçer değil mi bu gibi durumlar?