Merhaba kızlar 3 yıl önce doğum yaptım hamileliğimde karnım çıktıkça göbeğim de dışına cıktı ben bunu normal zannediyordm bazı kişilerde görüyordum. doğum yaptıktan snra da hamilelikten kalan normal bir durum zannetmiştim şimdi gene hamileyim doktoruma muayeneye gittiğimde normal bir durum mu dye sordum fıtık dedi korktum genel cerraha randevu alıp gittim suan hic bir şey yapamayız doğumdan sonra gel ameliyat olman lazım dedi fakat fıtığın patlama ihtimali de var böyle riskli olursa mecbur hamileyken ameliyat olman gerekiyor dedi başına böyle bir durum gelen oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim çok korkuyorum bebeğime veya bana olabilecek zararlı durumlar var mı neyle karşılaşacağım hiç bilmiyorum bilgi verirseniz sevinirim