kncbalm123 My-omeriy 42+3te dogum yaptim 51 kg la hamile kaldim 75 kg la doğuma gittim oglumda 3560gr doğdu
Cmc1-kfkfk My-omeriy 39+0 da doğum yaptım oğlum 3.650 kg doğdu 🧿 45 kilo ile hamile kalıp 70 kilo ile doğuma gittim 25 kilo aldım 😂 şuanda oğlum 5. Ayına girmek üzere ❤️
Cansuu-h ebrrcyldrm bnde çok az aldım bebeğim hep önden gidiyordu gelişim olarak normal dedi doktorlar
NisaSevgili My-omeriy 36+4 de 3200 Gr sezeryanla doğum yaptım onlar ne zaman isterse öyle geliyorlar emin olun..
irem10 doga21 benim arkadaşım doğurdu ama devletye siz özelde misiniz yada minyonsaniz zorlamamislardir
Lavina My-omeriy 39+3 39+4 te doğdular iki oğlum var ilk oğlum 4260 doğdu ikinci oğlum 3785 doğdu hamileliklerimde rahat 20 kilo aldım
doga21 irem10 devlette doğum yaptım 41. Haftaya kadar normal bekledik son usg de bebeğin iri olduğunu riske atmadan sezaryana almalıyız dedi. Ki bilirsiniz devlet hastaneleri zorda kalmadıkca sezaryana başvurmaz
irem10 doga21 devlette o kdr bekleniyor mu bende devlete gidiyorum da nasıl olacak çok merak ediyorum. Gelmezse bide. Ve 38 den sonra yine haftada 1 mi gidiyoruz
neseaydin İlk oğlum 36 haftada 2500 doğdu İkinci oğlum 37 haftada 4 kilo doğdu Üçüncü oğlum 37+4 haftada 3800 kilo doğdu canım :)
1acemi-annne11_ irem10 her şey yolundaysa bekleniyor ben 40+2 deyim kendiliğinden bir şey olmazsa salı günü yatış verilecek
Kadereymn 1acemi-annne11_ bende 41 haftada suni sancıyla doğum yaptım inşallah kendi sancın gelir suni sancı çok zor
Nurov irem10 doktorum vermişti bu bilgiyi, doğurana Allah akıl fikir versin zaten ne gerek var çocuğu riske atmaya
irem10 Nurov ne alakası var hanımefendi niye Allah akıl fikir versin, siz doktor musunuz her insanın vucufu farklıdır.