Ssumeyye 2 gün öncesinde nişanım gelmişti, dün çatı muayenesi yaptıktan sonra lekelenmen olabılır sorun yok dedı. Bu sabah adet kanı gibi koyu kırmızı 2 parmak ölçüsü kadar kan gördüm çamasırımda. Lekelenme dediği bu kadar koyu mu olur acaba. Aynı durumu yaşayanınız var mı ? Bu arada 40+3teyim
deletedmom351 Ssumeyye Nişan bir kere koyu kıvamlı sümüksü yapı da gelir diye biliyorum birden fazla geleni hiç duymadım