Kızımda hamileyken sol kolum elim uyuşturdu hep. 2.ye hamileyim her gece şiddetli bi acıyla kalkıyorum acıdan atel kullanmıştım o zamanlar şimdide kullanıyorum ama iki kolumda uyuşup ağrıyor aranızda benim gibi sıkıntı çeken var mı varsa geçmesi için yaptığınız işe yarar bişey var mı