arzu_22 5+2. Günümde ilk kez doktora gittim bugün. Kese oluşmuş ve etrafında küçük kanama alanları var dediler. Dün çok çok az Bi leke oldu onun dışında kanamam olmadı hiç çok şükür. Benzer bir durum yaşayan var mı?
mrv2505 arzu_22 canım ben yaşadım progestan vermişlerdir bol bol uzanicaksin dinleniceksin mümkün olduğunca
Semoski arzu_22 aynı durum oldu doktorum Protestan kapsül ve iğne vermişti. İlişki yasakladı ve 2 hafta kadar yattım sadece tuvalet ve duş için kalktım şükür geçti
arzu_22 Folik asit dışında hiçbir sey vermediler bana. Acaba dışardan bir kanamam olmadığı için çok riskli görmedi mi ki 🙄
Burcu__0506 arzu_22 hayr canım içerde kanama varsa progestan başlıyorlar , bebek tutunsun diye benimde kanama alanım vardı ve hem iğne hemde fitil olarak kullandım