Melikekar123
2 gün önce aynı şeyi bende yazdım burada. 32+2 de nst de 60/70 oranlarında sancım çıktı. Hemen serum nidilat ve 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Sonra taburcu oldum 8 gündür evde istirahat halindeydim bende. 6 saat arayla nidilata devam ediyorum ama doktorum 34 de kesmem gerektiğini söyledi. 33+4 idim bugün. Ben çok yatamıyorum da 2 çocuğum daha olduğu için. Dün kontrolde sancı çıkmadı, ilaç çok etkili korkma. Doktorunu dinle. Serviks kaç mm hatırlıyor musunuz?