Karya canım merhaba, 6+2 hamileyim bugün 2.kez gittim kendisine, çok güler yüzlü çok tatlı bir bayan. Folik asit başlayalım dedi ama herhangi hiçbir ilaç yazmadı, sizde de böyle oldu mu? Kendim gidip alacağım eczaneden yarın. Özgü hanıma ilaç adını danışıp