Kedisevercan Elifttk ben otrivine kullanıyorum. Bebeğe nasıl zararı varmış ki benim doktorum sıkıntı olmaz dedi
Elifttk Kedisevercan burun damarlarıyla alakalı bırsey anlattı bebek plesantasına kadar ve bagımlılık yapıyor dedi ıstemedı kullanmamı
M198935 amayinedeiyiilerledim buhar makinasini sadece serum suyu mu koyuyorsunuz yoksa ilacı var ondan da koyuyor musunuz
MelteM2cck Elifttk göğüs hastalıkları bölümüne gidin. Alerji ilacı verir. Rahatlarsıniz. Ben alerji hastasıyım. Zytrec kullanmadan hamileligimi geçiremiyorum. Bana özel yani alerjime uygun burun fısfıs kullanıyorum
MelteM2cck Elifttk göğüs hastalıkları bölümüne gidin. Alerji ilacı verir. Rahatlarsıniz. Ben alerji hastasıyım. Zytrec kullanmadan hamileligimi geçiremiyorum. Bana özel yani alerjime uygun burun fısfıs kullanıyorum
Elifttk MelteM2cck kadın doğuma gıttıgımde Illıadın kullandığımı ama kbb bırakmamı ıstedı dedım ılac yazdı zytrec şurup ama burun tıkanıklığıma cagre olmadı
MelteM2cck Elifttk rinoclenil ve allergodil 2 tane alerji spreyim var sabah akşam rutin kullanıyorum. Forpack havam var
MelteM2cck Elifttk hamileyken bu yasak ama Elimde var ama hamileyken asla kullanma kandan bebeğe zarar veriyormuş
Elifttk MelteM2cck geçen sene hamıle degılken ıllıadını bırakmam ıcın rınoclenıl ve alerjı hapı vermıstı doktor sadece akşamları kullandım 3 günde ıllıadınden kurtulmuştum onu alsam mı acaba bnde