Kızlar her gün ölçüyorum akşam tokluk 100-120 en fazla çıkıyordu afedersiniz iki tane lahmacun yaptık yedim evde 146ya çıkmış ilk defa görüyorum şok oldum. Korktumda. Doktor şeker yüklemesi yaptırmamıştı o yzden bende ağır şeyler yediğimde evde ölçüyorum 28. Haftadyım ne yesem düşürür şekeri