Seherr merhaba evet memnunum hastaneden doktorlarıda hemşireleride çok ilgili ilk doğumumda orda oldu.Şimdi gittiğim Doktorum oradan ayrıldı muayenehane açtı kendisine hala onunla devam ediyorum.Doğumumada dışarıdan gelecek ama aynı ücreti alıyor hastane normal Doğum için 5000 tl ücret verdi yine değişmiyor.Benim Doktorum Aylin akıncı çok sıcak cana yakın bir kadın sadece biraz evhamlı tüm olasılıkları değerlendirip konuşuyor.