Kızlar erken gebelik testi yaptım 3 gün önce cıkmadı silik bile değildi ama hala adet olmadım ve asla bu kadar gecikmem , sağ kasığımdada cok fazla batma oluyo biraz gec yumurtladım bu ay acaba yarın kan versem sonuc cıkar mı ki yarın 6 gün olucak gecikmemin , yoksa gec dölleenme diye daha cıkmaz mı