Merhaba kızlar adettin ikinci gününü bekliyorum ama şimdilik kan sonuçlarımı illetim makrofaj aşısı önerdi doktorum ( tavmergende Ayşin hanım) birde d vitaminim çok düşükmüş d vitamini damlasına başla dedi yarın eczaneden alıcam. Makrofaj aşısı olan oldu mu deneyimleriniz neler ?