Hayırlı akşamlar hanımlar size birşey danışmak istiyorum 8 haftalık hamileyim 2.gebeliğim süt kanallarım dar olduğu için ilk emzirmede çok mastit oluyordum ve sütü bıraktırırken çok sıkıntı çektim kitle oldu antibiyotik iğnelerle vs geçti şimdi tekrar hamileyim göğüslerim hassaslaştı bu normal ama içinde sertlikte oluştu dokununca çok acıyor acaba önceki emzirmeden kalma bişey olabilir mi sizinde başınıza geldi mi ?