Kullaniciii Daha hamilemiyin bilmiyorum adet günü bekliyorum ama çok şiddetli bel ağrım var sadece bel kısmımda ilk haftalarda böyle ağrısı olan varmı
Nesfur41 Kullaniciii Gebelik ve adet belirtileri neredeyse birebir aynı oluyor ben hep adet olucam sanıyordum bel ağrısı kasık ağrısı göğüs hassasiyeti
Bburrcu Kullaniciii ben çok yasadım halada yasıyorum fıtık var ondan mı anlamadım hamıle olduğumu ogrendıgım de de belım agrıyodu
Leyla1993 Kullaniciii 20 ci haftalariimdayim bazen kalkamıyorum belimin popoma vuran ağrılardan birde vajinadaki kemik ağrıyor bende daha 20 haftam var nasıl olucak bilmiyorum
Kajdhdh Kullaniciii valla ilk hamileliğimde hamile olduğumu bile unutuyordum bu ikinci hamileliğim ve ilk günden beri acisin çekiyorum bel ağrisi bacak ağrisi bacak ağrisi ne deseniz var anlican inşallah rabbim gönlünüzden geçeni sizede nasip etsin🍀
Misal5 Bburrcu bende de fıtık var ve ben de devamlı ağrılıyım 15. Haftada olmama rağmen. Daha doğrusu biraz yürüyeyim hemen kasılıyor ya da otururken falan
Adile_aksoy Bende regl olacağımı sanıyordum adetime 2 hafta kala belirtiler oluşmaya başladı test yaptım pozitif çıktı bel, göğüs ve ayağıma kramplar giriyordu şuan tam 7. Haftadayız yarın 7+1 oluyorum
Bburrcu Kullaniciii kanda çabuk çıkıyo canım istersen ver ama sabret bır hafta gecıksın bı bence daha net olması ıcın erken gebelıkmtestı alsan onda da cılar benım cıkmıstı hemen
Adile_aksoy Kullaniciii hayır ben ağrılarımdan şüphelendim göğüs ve rahim ağrım vardı regl olurum diye düşündüm ama reglime daha 2 hafta vardı idrar testi yaptım biri tam biri silik çizgi çıktı sonra hastaneye gidip kan verdim 2 haftalık olduğunu öğrendim 🥰🥰
Bburrcu Kullaniciii tamam canım yınede haber ver rabbım gönlüne göre versın hakeden hıc bır annenin kucagı boş kalmasın o kadar isteyen tedavıler gören anneler varkı bıde kıymetını bılmeyıp doğurup sokağa atan bırakan satan kıymet bılmeyen bende çok istiyorum tedavıler görüyorum 14 haftalığız ama nasıp umudunu kaybetme
Bburrcu Misal5 cabım benımkı hem fıtıktan valla bacaklarım bıle fıtık yüzünden agrıyo bırde sekız aylık sezeryanda belimden uyusturdular oda çok zarar verdı 14 haftalıgız sımdıden böyleyse ılerıkı zamanlarda belımı dusunemıyorum krem kullanmaya da korkuyorum valla tek yaptığım oturmak yatmak çok yatınca da agrıyo anlamadım valla 🙂