Çok iyi anlıyorum sizi, ilk bebeğimde 4. Ayıma kadar sabahtan akşama kadar kusardım. Bu bebeğim 5 haftalık ve yine başladık şuan kusma yok ama inanılmaz bir bulanma var. Allah hepimize yardım etsin. Asit yapacak en ufak şeyi yeme tek diyebileceğim bu.
Nurkyn05 Bebeğiniz alması gerekeni alır dert etmeyin. 4 ay yemememe rağmen 4.5 kilo doğurdum.