Eurydice Ceydakrtpe22 nasıl bir şişlik kaşıntın var mı mantar olabilir hep temiz ve kuru tut pamuklu çamaşır giy
Kbrnrkl Ceydakrtpe22 benim de var ama nohut büyüklüğünde değil başlarda öyleydi. Haftan ilerledikçe osislikte büyüdü ve varis olduğunu öğrendim doktor normal doğum yapamazsın senin için zarar kan kaybı olur dedi. Zorunlu sezeryan dedi 😑
Kbrnrkl Ceydakrtpe22 2. Gebeligimdede vardı benim bunda da oluştu doğumdan sonra geçmişti. Ama bu sefer ki sis baya ve varis olduğu belli o şişlik damar damar