Hilaalc Kızlar hamileleiğimin başlarında dikkat ediyordum ama şuan 5. Aydayım etsiz çiğ köfteyi çok sık tüketir oldum çok seviyorum zararlımı sizce
cokbilmismom Evde yapıyorsanız hiç bir şey olmaz, ama sürekli dışardan sipariş ediyorsanız içinde ne olduğunu bilmiyoruz ve tuz oranı çok yüksek oluyor her zaman yenmez çok nadir yenir bence