Umutunelifi93 Kızlar geçen hafta nişanım gelmişti bugün de kontrolüm vardı 40 hafta olduğumuz için alttan baktı uyarı verdim dedi sizdede uyarı veren doktor oldu mu uyarıdan ne kadar sonra doğuma gittiniz
ecembugra53 Umutunelifi93 bana da vermişlerdi rahime eliyle dpkunuyor bebeği uyarmak için dokunuyor canım🙂 gayet normal ve iyi bişey bu
[silindi] Umutunelifi93 evet banada 39+3 yada 4 de yapılmıştı normal çatıdan farklı o muayane dogumu başlatmak için mudahale ediyorum demişti doktor biraz ağrılı oluyor benim o gün kanamam oldu biraz leke şeklinde 1 2 gün sonra suyum gelmişti yanlış hatırlamıyorsam🙂
babyshark__ Ozik çatı muaynesi doğumu başlatabiliyor bu yuzden genelde doktorlar 38.haftadan sonra yapar cati muaynesi
Umutunelifi93 ecembugra53 uyarıdan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız peki baya canım yandı 37 de çatı küsmesi yapmıştı ama hiç acımamıştı bu sefer çok ağrılı oldu
Nomender Çatı muayenesinde canım çok acımıştı . Doğum başladığında sık sık bakıldığı söylendi açıklık olunca mesela 2-4 cm daha mı kolay açıklık muayenesi oluyor bilen var mı ? Ben dayanmakta baya zorlandım çünkü