Nurasl1 Gebelik yeni öğrendim 3+5 haftalık asa yukarı kese göründü birde sağda kist gördü ama korkma kötü birşey değil takip edelim ilerleyen dönemde gebelikelrde çoğunlukla küçülmeye gider kaybolur. Senide takip edicez dedi Sizce yaşayan varmı bu durumu ??? https://mutluresim.com/image/nx5I1s
tatlibebegim_ Nurasl1 18 haftalık olucam ilk başlarda bende de vardı ama doktor bebeğe zarar vermez demişti şuan ne durumda hiç bilmiyorum
ozgeerkan73 Nurasl1 10 + 6 hamileyim sol tarafımda kistim var ama sorun yaratmaz dedi doktor , ağrım oluyor arada bi ama bir sorun yaratmıyor
Masal-10 Nurasl1 Bendede vardı hamilelikle olmuşmuş dedi doktor 4.ayda küçülür kaybolur dedi gerçekten kayboldu korkma canım bebek büyüdükçe yok olur şeninde inşallah 🙏