Kelebekks1 maşallah canım bebiş alıyodur kiloyu sağlıklı olsunlar da kilo elbet takılacak bi sorun değil ama ben zaten kilolu hamile kaldım bir de tedaviyle oldu tüp bebek yani doktorum 5-6 kiloyu geçmemem gerektiğini söylüyor senin bi sıkıntın yoksa hamilelik ye iç keyfini çıkar