Kızlar 2 gün oldu bebegim dogalı 2ci gebeligimdi fakat yine şu sendrom beni cok kötü yapiyor allah askina yardimci olun özellikle geceleri daha kötü tarif edilemez derecede aglama ataklari sklmş ve inanilmaz bunalmis hissediyorum ne yapmam lazım kimsem yok yardimci olmaya