balkizim_06 Sabah kahvaltısından snra belimde başlayan snra karnımada gelen bır agrım var 3 4 saat agrım oldum snra gectı. Şmdi yıne belim agrıyo normal mı sizce dogum belirtisi olabilir mi. 37+2 olduk bebegimle kanamam suyum yok…
balkizim_06 Melodimm akşam hastneye gldık baya agrım cıktı doktor sabah gel dedi şmdi cıktık Hastanedeen doğumun yakın dedi