Hamide-uu Kimyasal gebelik geçiriyor olabilirim doktorum degerlerimin düşük oldugunu söyledi sizce degeriö yükselirmi
tugcesakzci Hamide-uu kimyasal gebelikte çoğunlukla değer yükselmez kanama olur ve vücut atar kendiliğinden sağlıksız gebelik olduğundan. Yükseldiği zaman da inişli çıkışlı artıyor genelde böyle durumlarda da düşmesini sağlıyor doktorlar
Hamide-uu Ya bnm 5 haftamdayım şuan 86 150 olması gerekiyormuş bugün tekrar verdim yükselirmi acaba dye düşündük ve umutlandık
seweyt Hamide-uu cvp verebilir misiniz lütfen bende şuan 5 hafta 3 günlük hamileyim ayın 27 de kan verdim 11111.9 cikti bugünde verdim bakalım ne kadar