Merhaba kızlar 12. Haftamda doktoruma kontrole gittiğimde bebeğin bağırsak ve mide kısmında kostik yapılar gördüğünü bunun için peritanologa gitmemi söyledi,o gün prf bir peritanologa gittim oda gördü aynı şeyi fakat bebek daha küçük olduğu için pilor sentezi veya double bouble rahatsızlığı yalnız bunun kesinlikle bu haftalarda görünmeyecegini söyledi görünüyor ise eğer ya down sendeomu yada genetik bir hastalık olabilir ama down da olabilir dedi ense kalınlığı burun kemik gelişimi şuan çok iyi dedi CVS yani karından su aldırmak değilde bebeğin eşinden alınması gerektiğini söyledi bunu yaptırdım fakat sonucum daha çıkmadı sagliksiz olabilir dendi bebek için böyle birşey yaşayan varmı lütfen yardım edin