ftmm38 CBE13 4+4 oldum daha gitmedim ama iki transfer oldu banada bakalm haftaya cuma gideceğim daha siz gittinizmi
CBE13 ftmm38 evet bende bugün gittim 4+5 olduk çok şükür.bir tanesi normal boyutta diğeri de küçüktü ama kaybolabilir o dedi doktorum,ondan kafam karıştı