Kizlar atesimi olcuyorum dun aksam 36.8 e kadar cikti gunduz 36.4 du simdi yine yuzum yaniyor 36.7 cikti atesim bide 11de uyanmama ragmen uykum geliyo esnemekten çenem çıkacak ama havalarda bozuk bu havalaraa uyku yapabiliyo ne dusunecegimi sasirdim bunlar psikolojik olabilir mi ?