Kızlar ben kadın doğum muayenemde yumurtalığımda bir kist görüldü normal hemorajik kist adetle atarsın dediler, kontrol amaçlı ca markerlarına baktılar, ca 19-9 dedikleri değer normalden biraz yüksek cıktı. Cok korkuyorum elim ayağıma dolaştı, daha önce başına gelen var mı acaba