Nomender ilk dogumumda suni sancı verdiler, 10 saat cektim tam açılma da oldu ama sezaryene alınmak zorunda kaldım. Bu sefer mis gibi günümü alip sezaryen olmayı düşünüyorum. Suni sancı ve kendiliğinden gelen sancı arasındaki farkı bilmiyorum ama suni sancı anlatılacak bir şey degil valla. Belki farklılık gösterir süreç başkalarında