suzanacar Haftaya girdik ve sanırım yaklaştıkça korktuğumu fark ettim. Yani ilk doğum olacağı için ne yaşayacağımı bilmiyorum. Sonrasında kaç güne kendime gelicem bilmiyorum sağlığı nasıl olacak bebeğimin yani bebeğe bakmaktan falan asla korkum yok korkularım telaşlarım anksiyeteye dönüşecek diye korkuyorum 😂😂😂 ayyy bilemiyorum
SeymaSimsek suzanacar bende an itibari ile 30. Haftamdayım. Bel ağrılarım mide yanmalarım oğlumun tekmeleri herşeyi bu kadar net hissetmeye başladığımdan mıdır nedir hiç korkmadığım doğum beni biraz endişelendiriyor. 🥹 Allah bir avazda sağ selamet kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🤲🏻
Mia0121 suzanacar bende 33 deyim az kaldı baya korkum yoktu ama gece bi ara uyandım nerden çıktıysa bebeklerin ateşlenmeleri geldi aklıma acaba olsa naparım doğru bakabilirmiyim anlarmıyım ne olduğunu biran moralim bozuldu resmen Allah yardımcımız olsun😇
Elif3333 suzanacar bende 33 oldum heyecanla karışık korlu da var açıkçası. Sezeryan olacağım nasıl olacak sütüm hemen gelecek mi havalar soğudu hasta olur muyuz kafamda binbir tilki😎😎
suzanacar Yakut16 şimdiden belli mi oldu sezeryan olacağınız siz mi tercih ettiniz? Sorumu mazur görün ben normal istiyorum da onun için sordum. Şuan bizimki de kafası midemde ayakları aşağıda.
balkizim_06 Bnde 37+ 2 yım sabha belimde başlayan snra karnımada gelen bır agrım vardı snra gectı şimdi yıne agrım var belimde kanamam suyumda yok dogum belirtısı olablr mi sizce……
suzanacar Yakut16 sağlıkla alın kucağınıza inşallah bir ömür güzel yaşları mutlu huzurlu yolları olsun