Zeynepaksy Kızlar spinal sezaryen oldum kahve içtikten sonra felaket bir boyun ağrısı kafa ağrısı ve kafamı tutamama sorunu yaşıyorum benim gibi olan var mı ?
Cgdem123 Zeynepaksy çay bardağında Nescafe yap,şekersiz türk kahvesi iç bol su 1 haftadan sonra geçiyor
262223-- Zeynepaksy benimde çok kötü ağrimisti kafamı duvara vurasim geldi hatta kahve ve bitter çikolata ye iyi gelir umarım canım birde boynuna sıcak havlu koy istersen
Asiye_89 Cnm valla kahve içtim desen yalan olur 1 bardak içtim daha da içmedim . Benim doğumdan eve geldikten sonra agirmaya başladı bol su iç eşin omuzlarına masaj yapsın cidden ise yarıyor