Eda-7 acil sezaryene alınmama rağmen süreci çok güzel yönetti ama doğum sonrası ilgisi beklentimin altında oldu o dönem çok yoğundu ve kendi hastalığıyla uğraşıyordu belki ondandır bilemiyorum. Odalar gayet güzel bence temizliğini de beğendim hemşireler çok ilgiliydi. Zaten bu yüzden 2.kez orayı tercih ediyorum ☺️