Sedefkitir12- Elif_26 bence normal bende 22 haftalık hamileyim 460 gram dedi doktorum 500 grama yakın gayet güzel dedi bide her bebeğin gelişimi farklıdır herkesin ki aynı olmaz ki
Vandb Elif_26 gayet iyi bence 20 haftalığım o civarda benimde gelişimi iyi dedi ilk gebeliğimde gram olarak daha azdı mesela genetik faktör yapılar değişir çok takılmayın 😊