cutecik Kesinlikle katılıyorum ben çocuklarıma rota virüsü aşısını da yaptırdım abim 6 aylıkken zehirli ishal salgını olmuş o sene bir sürü bebek ve çocuk o hastalıktan vefat etmiş abim dahil yakın çevremde yaşadığım için benim aşılara karşı hassasiyetim bir kat daha fazla ateşli hastalıklar çok tehlikeliymiş diğer organlara ve kalbe aşırı zarar veriyormuş özellikle 3 gün süren ateş