Minnakkurabiyeveannesi27 Nilay4444 ilk bebeğim erkekti kuzum rahattım ara ara mide bulantım oluyordu şimdi kız bebeğe hamileyim ilk 5 ay bulantı kusma çektim son ay şimdi yine başladı artık kız erkekten kaynaklı mi bilmiyorum
Ayseumut Nilay4444 ılk oglum erkek 5 yasında 5 aya kadr kustum hep sureklı acıllerdeydım bulantı hapıda fayda etmiyordu smdı 5 aylık hamıleyım bu kız ve hıc bulantım kusmam olmadı rahat bı hamılelık gecırdım oglumda mutfağa gırıp yapamazdm bunda hıcbırseyden tıksınmedım rahat rhaat yemeklerımı yaptım
hsizyl Nilay4444 benim 2 oğlum var ikiside bambaşkaydı ilkinde miğde bulantısı 9ay sürdü bunda 1 defa bile miğde bulantısı yaşamadım yani her hamilelik farklı oluyor siziin kaç yaş var aralarında
Sergul1425 2.hamileliğim oğlumda olduğu gibi geçiyor ama bunda minik lekelenmelerim oldu 6+5 günlük hamileyim eylülde kürtaj olmuştum
Aynur_41 ilk oğlum da da şuanki hamilelikte de bulantı kusma vs yasamadım aynı ilerliyor gebeligim ikinci de oğlan bu sırada belki ondan bilemiyorum herkesin bünyesi farklı
SusamTanecigi Nilay4444 ikinci hamileligim bir kızım var şimdi erkek bebek bekliyorum kızımda aşırı mide bulantısı çektim sürekli kusardim üç ay bittikten sonra ara ara oldu şimdi neredeyse hiç olmadı desem yeridir bunda uyku hali daha fazla oldu kızım uyudukça bende uyudum duruş şeklinden kaynaklı sanırım bunda daha sık tuvalete gidiyorum ve kaburgalara daha çok baskı yapıyor toplanıyor
Nilay4444 Yigit_Yagiz_Moms ben aslında önceden planlama ile hamile kaldım onun için merak etdim kız erkek aynı olur mu die
gokcetugumm İlk kız 3 ay kustum çok rahat geçirdim 37de doğurdum. Bu erkek 38 haftaligim ve hala kusuyorum hiç geçmedi hiç normal mutlu enerjik bir günüm geçmedi daha da gelmiyor beyfendi inşallah 38 çıkmadan hayirlica kucahima alır kavusurum.