Kelebeekkkk Kızlar kimler kestirdi? Kesilmez galan diyorlar batıl inançtır elbette ama düşünmeden de edemiyorum 3 aylık gebeyim bu Arada
Karan_ Kelebeekkkk bende 26+4 günlük hamileyim. Saçlarımı kestirmek istiyorum inanılmaz uzadı . Ama her gören hayır dıyor kestirme diyor normalde inanmam ama kestiremiyorum nedense
Essrakk Kelebeekkkk bana saçma geliyor. Hamileliğin başında kestirdim. Bulantı kusma sıcak derken bide saçla uğraşamadım
Oz-ege20 Bende yeni ogrendigim an kestirdim hiç inanmam öyle şeylere.. yaradan bilir herseyi bana çok saçma geliyor.
Mia0121 Kelebeekkkk Ya çok söyleniyor ben ilk zamanlarda kestirdim hatta yakın zamanda yine kestiricem ilk zamanları rahat geçirmek için inandığıö şeyler var ama saç konusunda inanmıyorum🤭
Duygu8178 Kelebeekkkk saçımı kestirdigimde megersem hamileymisim haberim yoktu. 🤗 Ne gibi sıkıntısı olabilir ki saç kestirmenin gebelikte 🧐🤔
suzanacar Kelebeekkkk kuaföre gitmedim biz eşimle evde kırıklarını aldık saçlarımın bir iki parmakta kısalttık. Yani ben çok inanmıyorum hurafelere. Ama kimseyi de yargılayamam. 🤔
Merveogz33 Kelebeekkkk hem kendim kestim hem de kuaföre kestirdim kılların ile bebeğinin bir alakası yok😅 başka vücut kılları ve tüylerini de alıyoruz sonuçta ☺️
1erkekkannesiiii Kelebeekkkk her ay kestirdim çabuk uzuyordu bakım bu ya boyama tamam ama kestirmek ne alaka batıl canım boşver kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap
tugba_2365 Kelebeekkkk 2 hamileligimde de kestirdim. Her şey fazlasıyla yoruyor saç yikama kurutma bari zorlamasin dedim.
mervemurat16 Kelebeekkkk hiç birşey olmuyor ömür dediğimiz Allahın bildiği birşey.Hamile kaldığımdan beri iki kez kestirdim saçımı kestirin hem canlılık gelir