Kızlar merhaba, nasıl olduğunu anlamadığım şekilde bacak kemiklerinden biri çatlamış. Günlerce üstüne basarken acıdı ve şişti, en son mr çekilip Çatlak olduğu ortaya çıktı ve alçıya alındı. 26 haftalik hamileyim 2 haftadır ayağım alcida 9 gün Kaldı cikmasina. İyi ama ben aşırı zayıftır, sigarayı bıraktım bir de hamilelik iştahımı aşırı açtı derken inanilmaz kilo aldim. Evin içinde tekerlekli sandalye ile dolaşsam da her yere giremiyorum mecbur sağlam olan ayağımın üzerinde ziplayarak gidiyorum kısa mesafe. Ama şimdi o da agriyo hafiften korkuyorum aynısı ona olursa diye, altılı ayağın üstüne basma dedi dr ama mecbur basiyorum diğeri de kırılırsa korkusundan. Yaptığı alçı amerikan alciymis, daha önce yaptıran var mı altında topuk kısmında çok minik catlak ve parmak kısımlarında catlak var alcinin. Bi zararı olur mu yaşayan var mı diye sormak istedim . Diğeri de kırılırsa yanarım iki bacak burden kirik çok zor olur diye mecbur arada basiyirum üstüne 😔